woensdag, augustus 26, 2009



Hoi Allemaal,

Hier weer 2 "winterse "kaartjes zoek de verschillen...whoehahaha nee hoor wilde alleen even laten zien wat een kaart kan verschillen door er een andere label in te doen.
De ene label heb ik met de cuttle-bug gedaan (snow flakes)en dan glitterlijm erop gedaan,(als je op de foto klikt zie je het beter)en de ander met gewoon papier.
Het papier is wederom van magnolia!
En de stempel is van Marianne Design "snoesjes"ik vind ze zo grappig die stempeltjes!en toen het afdrukje door de cuttle-bug met de nestibilitie "large deckled rectangles gehaald.
De sterren heb ik met met de cricut gemaakt.
Wat vinden jullie ervan?

Groetjes en bedankt weer voor het langs komen.

21 opmerkingen:

Sharon Caudle zei

LOVE this!!! That image is too cute and your coloring is amazing! hugs!

creacora zei

hoi mooi kaartje er staat wat op mijn blog voor jou xx Cora

Made by Janet zei

Mmoooooiii..en idd zo kun je zien wat een kleurtje kan doen. Het is weer een superleuke kaart!!

Groetjes Janet

Corry zei

Hoi Sandra
Ik vind hem mooi.
Mooi papiertje en mooie stempel.
En weer mooi ingekleurd.
Hugs Corry

celia zei

Hallo Sandra,weerom een mooie kaart...grappig wat een kleurtje veranderen kan hé!
Grtn,Celia

sylvia zei

erg leuk!!!!
super
groetjes syl

* Üla * zei

O Sandra,
Heel mooi in die diepe blauwe tinten heb je je kaartjes weer gemaakt.De labels en sterren ook heel leuk
groetjes Ula

Angelique zei

Prachtig vind ik ze alletwee!!

Anneke zei

Leuke kaartje heb je gemaakt!
En de sterren vind ik ook heel leuk.
Groetjes Anneke

*Ellen* zei

wat een onwijs leuke kaartjes en prachtig in die koele kleurtjes

Ilonka zei

Wat een dotjes ze zijn allebei zo prachtig.!!

Groetjes Ilonka

Riet zei

Wat een schitterende kaartjes Sandra,Leuke stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.x

debby4000 zei

Fabulous image and what fab colours, wonderful card.
luv
Debby

Andrea zei

It`s a crazynice motiv! Very beautiful! Luv it - wonderful color!
Many greetings
Andrea

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ze zijn echt super gaaf! Geweldig die kleurencombinatie. En de snoesjes stempel is ook erg leuk.
Groetjes van Jacqueline

Hannekie(Sisterly) zei

echt super. blauw vind ik altijd zo mooi uitkomen op een kaar'. gaaf gedaan hoor
gr hannie

Hannekie(Sisterly) zei

echt super. blauw vind ik altijd zo mooi uitkomen op een kaar'. gaaf gedaan hoor
gr hannie

Hilde Suykerbuyk zei

ze zij keileuk sandra!
gr. hilde
p.s. ik heb ook een kaartje met een snoesje op mijn blog staan.

creacora zei

leuk joh zo hetzelfde maar toch net iets anders
heel leuk om te zien groetjes Cora

Sandra zei

Dank je wel allemaal!

Harriët zei

Wat een leuke kaart.Vind die stempel zo snoezig...haha.
Heb 'm ook liggen op die hele grote berg met spullen.Maar je snapt natuurlijk wel dat 't ie nog in de verpakking zit.En ook die nestabilities liggen daar op.Dus bedankt voor je leuke idee.

XXX